kevinopbali.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

selamat datang,

Je bent aangekomen op de reisblog van Kevin

Zoals je zeer waarschijnlijk weet vlieg ik op 25 sept 2015 richting Bali voor mijn (ISD) Minor, samen met 10 andere studenten vanuit verschillende hogescholen verdeeld over het land, zal ik hier ZEEEEEER waarschijnlijk een hele toffe periode tegemoet gaan!

Tijdens mijn verblijf op Bali en omliggende gebieden, zal ik af en toe (misschien 1x per week ) een verhaal schrijven over mijn ervaringen tot dan.

voel je vrij om mijn ervaringen te lezen en af en toe wat terug te schrijven (lijkt me leuk).

voor nu, het avontuur begint vandaag!

LET'S GO!

( wil je op de hoogte blijven? vul dan je e-mail in hier rechts ------> )

Reacties

Reacties

Agnes

Heel veel plezier! Maak er wat moois van! ????

michael

Veilige reis en maak er een mooir tijd van! Ik blijf op de hoogte !

Anouk

Hey Kevin, een hele mooie ervaring toegewenst de komende periode ????

jess

Hey lieverd!

Heel veel succes en plezier!
Maak mooie foto's! En houd je blog in de gaten!

Dikke kus en knuffel love you

Ton en Conny

Hoi Kevin we zijn benieuwd naar je eerste ervaringen!! geniet ervan xx

yvonne

Hoi lieverd we zijn heel nieuwsgierig naar jou eerste bevindingen en natuurlijk foto's. Xxx

Yvonne

Super leuke foto's nu hebben we een (kleine) impressie van jou verblijf. Miss kun je bij een aantal foto's ook iets neerzetten van hoe en wat iets is. We blijven jou volgen, dag lieverd

Kevin

Ik heb een blog post gemaakt, daar vindt je wat meer informatie.. de foto's uploaden duurde namelijk belachelijk lang! :o

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!